Іконки

YouTube foFF4ik online 3.0 @ Telegram Telegram Facebook Instagram Twitter VK OK SoundCloud RealMusic              Wikimapia Полтава Навигатор Google Maps Яндекс Карты Open Street Map mapy.cz              FOFF4IK ONLINE 1.0 Крыши Полтавы RMF.FM

29.3.19

Продовження неприємних вражень від Ощадбанку

Сьогодні нарешті отримав свою картку! Не через 10-14 днів після надання документів, як обіцяли, а через 16. Одразу ж попросив відключити усі платні послуги, які ці бариги вмикають клієнту за замовчуванням. Працівниця банку повідомила, що відключила мені смс-інформування (5 грн на місяць), на підтвердження чого отримав смс.



Вдома спробував встановити мобільний додаток. Чесно скажу: після Приватбанку та Монобанку я був просто вражений яке це гівно!

Зареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.

Введіть номер картки. Є функція навести камеру на карту для автоматичного сканування номеру. Ця функція тупо не працює: я довго крутив карткою перед смартфоном, після чого плюнув і ввів вручну. Написали: чекайте дзвінок з одноразовим паролем. Надходить дзвінок, приємний жіночий голос начитує дооооовгий текст, потім для підтвердження моїх намірів просить натиснути 1, після чого виголошує 4 цифри пароля. Повертаюсь в додаток Ощаду, а він починає вантажитись заново, знов ввожу номер картки, а пароль вже не є дійсним, треба отримати новий. І так по колу. Але якось додавив.

Далі просить придумати логін-пароль, причому для пароля вимагає вінегрет з латинських великих і малих букв та цифр (господи, а як все просто в Монобанку!). Після декількох спроб згодувати пароль вимагає придумати ще якийсь 6-цифровий код доступу (бляха, ви серйозно??)

Нарешті пускає в додаток.

Тут же в розділ «Повідомлення» надходить 210 повідомлень! Усі сьогоднішнім числом, усі всякі рекламні оголошення від банку. Клас, почитаю на ніч)))



І тут же автоматично ЗНОВУ вмикає платну послугу смс-інформування!! С*ка, та я ж спецом її одразу відключав!!!

Намагаюсь знайти в додатку де воно є, щоб знову відключити. Додаток м'яко кажучи незручний і нелогічний. Знайшов якось, хоча назва цієї послуги у додатку зовсім інша. Відключаю. Знов через смс з кодом.

Далі вирішую повимикати чи зменшити ліміти. Кожна зміна також підтверджується смс з паролем (чорт, відчуваю себе нейрохірургом, який робить операцію у ватяних рукавицях!)

Більше нічого в додатку не займаю, бо виникає бажання закрити його і якомога довше не повертатись до роботи з ним.

А ще прикро вразили русизми в додатку. Наприклад, «Прізвище держателя картки», «Ім'я держателя картки»...

Друзі, якщо маєте вибір – обходьте десятою дорогою Ощадбанк та його сервіси!


Попередня історія про Ощадбанк тут Історія про те, як не повинен працювати банк і як не повинен працювати контакт-центр (Ощадбанк)

3 комментария:

  1. Зареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.
    Тебе не кажется что ты немного даун, это элементарные вещи, какая блять 7-8 попытка?�� Иди наверное закончи таки 9 клас и попробуй ещё раз

    ОтветитьУдалить

  2. Зареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.
    Тебе не кажется что ты немного даун, это элементарные вещи, какая блять 7-8 попытка?😂 Иди наверное закончи таки 9 клас и попробуй ещё раз

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мені здається, що ти трохи даун, бо розумний таке б не написав в коментарях))

      Удалить