Іконки

YouTube foFF4ik online 3.0 @ Telegram Telegram Facebook Instagram Twitter VK OK SoundCloud RealMusic              Wikimapia Полтава Навигатор Google Maps Яндекс Карты Open Street Map mapy.cz              FOFF4IK ONLINE 1.0 Крыши Полтавы RMF.FM

14.3.19

Історія про те, як не повинен працювати банк і як не повинен працювати контакт-центр (Ощадбанк)

З 12.03 Ощадбанк розпочав грошову виплату субсидій громадянам. На 13.03 на 12:00 я записався на прийом до конкретного відділення для отримання коштів і відкриття карткового рахунку.

Коли завчасно прийшов, виявилось, що система грошових переказів не працює, у відділенні повно розлючених клієнтів, змішались жива черга та попередній запис, працівники відділення нічого не знають і рекомендують або чекати, якщо мені немає чого робити, або записатись колись на інший день і час. (Не до теми: працівниця спілкується жорстким суржиком.)

Дзвінок до контакт-центру Ощадбанку можна прослухати тут https://youtu.be/TdgPSIPnhNo



Через годину повернувся до цього ж відділення – ситуація не змінилась, хіба що додалось клієнтів у черзі.

Ще через годину зайшов до іншого відділення – там з порогу почув невдоволене "В касє перерив!"

Ще через пару годин зайшов до центрального відділення – там радо повідомили, що система працює, але гроші мені не дадуть, бо обов'язково треба було попередньо записатись. (Не до теми: працівниця відділення вперто спілкувалась російською зі мною та ще з двома україномовними клієнтами.)

Далі хвилин за 10 по дорозі знов зайшов до відділення, де була перерва – сказали що система знов не працює, можна спробувати підійти до них пізніше (попередній запис вже не потрібен!), зате тут охоче без черги прийняли документи на відкриття карткового рахунку. Не зрозумів одне: у, наприклад, Приватбанку приходиш, 5-10 хв і відкритий рахунок і картка на руках, а ось в Ощадбанку картку можна буде отримати аж через 10-14 днів! У чому така складність??

І нарешті (вшосте!) зайшов до найпершого відділення, де система то працювала, то ні, і вистоявши хвилин 40 (УРА!) отримав гроші. Пощастило!

Порада тим, хто ще збирається долучитись до цієї приємної процедури: максимально відтягнути час візиту до відділення Ощадбанку, бо він виявився неготовим до такого ажіотажу.

Ну а стиль спілкування фахівців гарячої лінії ("не знаю", "не можу" тощо) – це вже тема окремої розмови.


UPD 29.03.2019 Фейсбук якось тихенько прибрав цей мій пост про Ощадбанк, аби не збережений лінк – я б губився у здогадках чи я взагалі його постив чи завтикав. Принаймні ВКонтакті він залишився на стіні.

1 комментарий: