Сьогодні нарешті отримав свою картку! Не через 10-14 днів після надання документів, як обіцяли, а через 16. Одразу ж попросив відключити усі платні послуги, які ці бариги вмикають клієнту за замовчуванням. Працівниця банку повідомила, що відключила мені смс-інформування (5 грн на місяць), на підтвердження чого отримав смс.
Вдома спробував встановити мобільний додаток. Чесно скажу: після Приватбанку та Монобанку я був просто вражений яке це гівно!
Зареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.
Введіть номер картки. Є функція навести камеру на карту для автоматичного сканування номеру. Ця функція тупо не працює: я довго крутив карткою перед смартфоном, після чого плюнув і ввів вручну. Написали: чекайте дзвінок з одноразовим паролем. Надходить дзвінок, приємний жіночий голос начитує дооооовгий текст, потім для підтвердження моїх намірів просить натиснути 1, після чого виголошує 4 цифри пароля. Повертаюсь в додаток Ощаду, а він починає вантажитись заново, знов ввожу номер картки, а пароль вже не є дійсним, треба отримати новий. І так по колу. Але якось додавив.
Далі просить придумати логін-пароль, причому для пароля вимагає вінегрет з латинських великих і малих букв та цифр (господи, а як все просто в Монобанку!). Після декількох спроб згодувати пароль вимагає придумати ще якийсь 6-цифровий код доступу (бляха, ви серйозно??)
Нарешті пускає в додаток.
Тут же в розділ «Повідомлення» надходить 210 повідомлень! Усі сьогоднішнім числом, усі всякі рекламні оголошення від банку. Клас, почитаю на ніч)))
І тут же автоматично ЗНОВУ вмикає платну послугу смс-інформування!! С*ка, та я ж спецом її одразу відключав!!!
Намагаюсь знайти в додатку де воно є, щоб знову відключити. Додаток м'яко кажучи незручний і нелогічний. Знайшов якось, хоча назва цієї послуги у додатку зовсім інша. Відключаю. Знов через смс з кодом.
Далі вирішую повимикати чи зменшити ліміти. Кожна зміна також підтверджується смс з паролем (чорт, відчуваю себе нейрохірургом, який робить операцію у ватяних рукавицях!)
Більше нічого в додатку не займаю, бо виникає бажання закрити його і якомога довше не повертатись до роботи з ним.
А ще прикро вразили русизми в додатку. Наприклад, «Прізвище держателя картки», «Ім'я держателя картки»...
Друзі, якщо маєте вибір – обходьте десятою дорогою Ощадбанк та його сервіси!
Попередня історія про Ощадбанк тут Історія про те, як не повинен працювати банк і як не повинен працювати контакт-центр (Ощадбанк)
Зареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.
Введіть номер картки. Є функція навести камеру на карту для автоматичного сканування номеру. Ця функція тупо не працює: я довго крутив карткою перед смартфоном, після чого плюнув і ввів вручну. Написали: чекайте дзвінок з одноразовим паролем. Надходить дзвінок, приємний жіночий голос начитує дооооовгий текст, потім для підтвердження моїх намірів просить натиснути 1, після чого виголошує 4 цифри пароля. Повертаюсь в додаток Ощаду, а він починає вантажитись заново, знов ввожу номер картки, а пароль вже не є дійсним, треба отримати новий. І так по колу. Але якось додавив.
Далі просить придумати логін-пароль, причому для пароля вимагає вінегрет з латинських великих і малих букв та цифр (господи, а як все просто в Монобанку!). Після декількох спроб згодувати пароль вимагає придумати ще якийсь 6-цифровий код доступу (бляха, ви серйозно??)
Нарешті пускає в додаток.
Тут же в розділ «Повідомлення» надходить 210 повідомлень! Усі сьогоднішнім числом, усі всякі рекламні оголошення від банку. Клас, почитаю на ніч)))
І тут же автоматично ЗНОВУ вмикає платну послугу смс-інформування!! С*ка, та я ж спецом її одразу відключав!!!
Намагаюсь знайти в додатку де воно є, щоб знову відключити. Додаток м'яко кажучи незручний і нелогічний. Знайшов якось, хоча назва цієї послуги у додатку зовсім інша. Відключаю. Знов через смс з кодом.
Далі вирішую повимикати чи зменшити ліміти. Кожна зміна також підтверджується смс з паролем (чорт, відчуваю себе нейрохірургом, який робить операцію у ватяних рукавицях!)
Більше нічого в додатку не займаю, бо виникає бажання закрити його і якомога довше не повертатись до роботи з ним.
А ще прикро вразили русизми в додатку. Наприклад, «Прізвище держателя картки», «Ім'я держателя картки»...
Друзі, якщо маєте вибір – обходьте десятою дорогою Ощадбанк та його сервіси!
Попередня історія про Ощадбанк тут Історія про те, як не повинен працювати банк і як не повинен працювати контакт-центр (Ощадбанк)
Зареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.
ОтветитьУдалитьТебе не кажется что ты немного даун, это элементарные вещи, какая блять 7-8 попытка?�� Иди наверное закончи таки 9 клас и попробуй ещё раз
ОтветитьУдалитьЗареєструватись вдалось десь з 7-8 спроби.
Тебе не кажется что ты немного даун, это элементарные вещи, какая блять 7-8 попытка?😂 Иди наверное закончи таки 9 клас и попробуй ещё раз
Мені здається, що ти трохи даун, бо розумний таке б не написав в коментарях))
Удалить